„Egy csepp Augsburg Szegeden”

A mai napon Szegeden jártunk, ugyanis a Krisztus Szeretete Egyháznak az ottani gyülekezete meghívott minket, hogy dicsőítsünk és imádkozzunk Európáért velük együtt. Az alkalom csaknem 4,5 órán keresztül tartott, és annyira belefeledkeztünk, hogy alig akartuk abbahagyni. Ők is úgy fogalmaztak, hogy a dicsőítést csak abbahagyni lehet, de befejezni nem. 

Számomra nagyon jó élmény volt ez a szolgálat. Egyrészt hatalmas szeretettel fogadtak minket, másrészt olyan hamar olyan mélyre mentünk az imádságban és dicsőítésben, hogy az még számunkra is meglepő volt. Ami pedig különösképp örömmel töltött el, az az volt, hogy igazi ökumenét élhettünk meg. Nem számított, hogy ki milyen felekezetű, csak az, hogy egyek voltunk Isten dicséretében.

Hazafelé, mikor az autóban megosztottuk egymással, hogy milyen volt nekünk ez a szolgálat, én úgy fogalmaztam, hogy olyan volt, mintha 4,5 órát újra az augsburgi Imádság Házában tölthettem volna az imaszobában. Nem csak azért, mert az ottani teljes idejű szolgálóknak egy "műszakja" az imaszobában 4 óra, hanem azért is, mert egyrészt teljes egységet tapasztalhattam meg különböző felekezetek között, mint az Imádság Házákban, másrészt pedig ott, Augsburgban volt ehhez hasonló élményem. Ott éreztem, hogy egy hely annyira be van imádkozva, hogy szinte tapintható Isten közelsége. Mikor érzed, hogy itt VAN VALAKI. Hogy Isten itt van közöttünk. :) 

Köszönet és hála ezért a tapasztalatért a Jóistennek! Gloria in excelsis Deo!


Tihanyi Klára

Megjegyzések