Fény a sötétben

Szombaton Szegeden szolgáltunk. (Éljenek az alliterációk! :)) 12:00-től kb. 17:30-ig tartott a dicsőítés és imádság. Bár több, mint 4 órát töltöttünk együtt, az idő villámsebesen telt.

Az alkalom során kaptam egy képet, mely a következő képpen nézett ki: egy hegyen álltam és a Földet láttam. A Föld teljesen sötét volt, majd egyszer csak bizonyos helyekről fény tört fel az égbe. Először nem értettem, hogy mik is ezek a fények. Erre azt mondta Isten: látod, ezek azok a helyek, ahol teljes szívükből keresnek engem és teljes szívükből dicsőítenek, imádnak. 

Hiszem, hogy Isten mindenkit arra hívott, hogy Őt minél jobban megismerje, megszeresse és az Ő fényét adja tovább. Tegyünk azért a mai napon is, hogy még inkább megismerhessük, üljünk oda a lábaihoz, töltsünk Vele időt, és mondjuk el másoknak is, hogy milyen hatalmas a mi Istenünk.


Anonymus


Megjegyzések