#CSODA

December 23.-án, közel a Karácsonyhoz, a dicsőítés bevezetéseként arról énekeltünk, hogy: készítsük el az Úr útját! Az Atyaisten szeretetből küldte el Fiát a Földre. Szeret minket tökéletesen. Ilyenkor mindig újra és újra elgondolkodunk rajta, hogy Jézus miért is kellett megszülessen közénk? Ez egy nagyon komoly kérdés mindannyiunk számára. Fogalmazzuk meg magunknak a szívünk mélyén, hogy mi a mi személyes válaszunk erre. Én is felteszem a kérdést, és lassan elkezdem megérteni, hogy a mindenható Isten engem tökéletesen szeret, nem akar benne hagyni a pusztulásban és a boldogtalanságban. Mert úgy szerette Isten a világot, úgy szeretett engem, hogy egyszülött Fiát adta, hogy mindaz, aki hisz Benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.
Köszönöm Jézus, hogy értem jöttél el, hogy ne vesszek el, hogy örök életem legyen. Köszönöm Jézus hogy megnyitottad számomra az utat, vissza az atyai házba, vissza a mennyországba. Számomra ez volt az üzenet december 23.-án.

Csiszér Laci








Megjegyzések