Elsőcsütörtök

Február 3.-án elsőcsütörtök lévén a zenekar ismét a Babér utcában szolgált az esti dicsőítő szentségimádáson. Az eseményt ezúttal sikerült közvetíteni is Szabó-Sebők Andi jóvoltából. Alább az ő, valamint kislánya, Szandi beszámolóját olvashatjátok.

Tihanyi Klára

Február 3.-án volt az elsőcsütörtöki alkalom, Balázs napon, így a szentmise végén mindenki kapott Balázs-áldást. Én ezt már nagyon vártam, mert éppen még gyógyulófélben voltam és picit köhögtem, de akkor megtörtént a CSODA! Szentségimádás közben szinte már nem is kapart a torkom, és egyszer sem kellett a köhögésemmel zavarnom senkit. Köszönöm URAM!
Bár nagyon hideg volt a templomban, Jézus és a gyönyörű zene mindezt feledtette. Sikerült online is közvetítenem az alkalmat, aminek személy szerint én nagyon örülök, mert volt aki szeretett volna eljönni de beteg lett, és ezáltal ő is részt tudott venni az eseményen, és így tudott Jézussal lenni.

Szabó-Sebők Andi

Személy szerint nekem az elsőcsütörtökök a kedvenceim. Itt igazán el tudok mélyülni az imában. Eddig minden csütörtöki dícsőítésen elragadtatásban voltam.

Szabó Szandi





Balról jobbra: Szabó-Sebők Andi, Szabó Imre, Szabó Szandi, Hodász András atya




Megjegyzések