Élménybeszámoló a sashalmi és mátyásföldi dicsőítésről

Nagy izgalommal vártam a május 14.-i hétvégét. Két nap egymás után Laciékkal együtt dicsőíteni: már csak a gondolat is CSODA !

Szombaton a Sashalmi Keresztény Női kör tartott egy házasság-ápoló hétvégét, aminek a vendégei voltak Laciék. Számomra még abból a szempontból is különleges volt ez a nap, hogy pont a szülinapomra esett ez az esemény.
Ismét nagyon áldott és felemelő érzés volt dicsőíteni az Urat, és a végén az ároni áldás alatt egy olyan erőt és szent érzést éltem át, hogy ilyenben még nem volt részem. Sírtam, örültem, imádtam az Urat, éreztem a Szentlélek jelenlétét. KÖSZÖNÖM!!!
Miután felocsúdtam, egy kis koccintásra és tortázásra mentünk el hozzánk. Nagyon jól éreztük magunkat a csapattal!

Ezután következett másnap Mátyásföld: bepakolás után már gyülekezni kezdtek a hívek és a beállás alatt szinte már majdnem tele volt a templom. A dicsőítés megkezdésével Márton atya is csatlakozott hozzánk.
A mise alatt is gyönyörű érzelmeket hozott belőlem elő Laciék szolgálata.
Amint vége lett a szertartásnak, következett a szentségimádás, ami fél óráig tartott. Ismét arra jöttem rá ezalatt az idő alatt, hogy a legjobb helyen vagyok.
Az alkalom után a helyiek kedveskedtek nekünk agapéval, amit nagyon köszönünk.

Szabó-Sebők Andi







Megjegyzések