Ászáf 2 Tanúságtételek

Lezárult egy kilenc hónapos szakasz, amiben hónapról hónapra összegyűltünk a testvérekkel, hogy a dicsőítésről tanuljunk, megadva az Atyának a lehetőséget, hogy egyre inkább igaz imádókká formáljon, akik „lélekben és igazságban imádják az Atyát, mert az Atya ilyen imádókat akar” (Jn 4:23)

A záró alkalmon egy hosszabb időt szántunk arra, hogy megemlékezzenek a kurzus résztvevői az elmúlt időszakról; az alábbi gondolatokat, az általuk elmondottak alapján szedtem össze.

Így hallgassátok szeretettel a 2022-23-as Ászáf 2 kurzus frissen „végzettjeinek” tanúságtételeit.

„A kurzus ideje alatt erősödött az egység a testvérek között, emiatt számomra ezután könnyebb lesz a szolgálatomban is egy csapattal együtt dolgozni”

„Nagyon sok munkát végzett bennem Isten, épültem általatok is a gondolataitok, érzéseitek által”

„Megtapasztalhattam azt, ahogy leszakad a menny, amikor emberek egy vággyal gyűlnek össze, és Isten kegyelme kiárad az jelenlévők szívébe”

„Kaptam az Ászáf 2 ideje alatt visszajelzést az otthoni szolgálatommal kapcsolatban, hogy amióta a kurzusra jártam, sokkal mélyebbre tudom vinni a dicsőítést”

„A legfontosabb, amit kaptam, hogy mindig volt alkalom elidőzni ebben a sűrű jelenlétben, és ez még inkább afelé vonz, hogy egyre több időt töltsek az Atya lábainál és másokat is oda vonzzak”

„Megtapasztaltam azt, hogy Isten a dicséretek között lakozik”

„Nemet mondtam annak a hazugságnak, hogy alkalmatlan vagyok a dicsőítésre és elfogadtam, hogy van helyem és hívásom a dicsőítő szolgálatra”

„Megtanultuk átadni Istennek az alkalmakat, elengedni a saját dolgainkat, engedni, hogy a Szentlélek vezesse azokat”

„Mikrofont fogtam a kezembe és kiálltam - hatalmas dicsőség az Úrnak, mert Vele legyőztem a félelmemet”

„Ezt a szeretetet, amit a kurzus alatt megtapasztaltam, semmilyen más gyülekezetben nem láttam, különleges módon működött közöttünk a Lélek”

„Ha az én szívem, mint szolgáló nem találkozik Istennel a dicsőítés alatt, akkor az egész nem ér semmit. Korábban megéltem, hogy csak megszokásból vezettem a dicsőítést, de felébredt bennem a vágy, hogy tudatosabban jelen legyek, hiszen hogyan vezethetnék másokat, ha én nem találkozom Istennel?”

„Mindig egy kicsit szentebbnek éreztem magam a veletek eltöltött idő után, úgy tanulhattuk, mint a tanítványok Jézustól; egy családként”

„Azt éreztem, hogy a szüntelen folyó dicsőítésbe kapcsolódunk bele; reggel azt folytatjuk ami egész éjszaka folyt”

„A dicsőítés alatt meggyógyult a derekam. Halleluja!”

Az Ászáf 2 részvevői

További képek a szolgálatainkról: ITT











Megjegyzések