... úgy éreztem valósággal beleolvadok Jézus jelenlétébe

December 7-én az Úr ismét áldott napot adott nekünk arra, hogy együtt emeljük fel az Ő szent nevét a Babér utcai Szent Mihály templomban. A szentmisében Mária „igen”- jére emlékeztünk, amit akkor mondott, amikor Isten elhívta őt, hogy a Megváltó édesanyja legyen. 

A dicsőítésben Jézus nagyon mélyen megérintette a szívünket, mondhatni, minden dallal, minden imával, minden Igével az Ő végtelen szerelmét fejezte ki irántunk. Annyira meghitt kapcsolatunk volt Jézussal az imádás közben, hogy úgy éreztem, valósággal beleolvadok Jézus jelenlétébe, és egészen megszűnök önmagam lenni, és tökéletesen eggyé válok Vele. Talán megtaláltam annak egy morzsáját, amiről Jézus beszél, hogy Ő az Atyában van, és az Atya Őbenne, mi pedig Krisztusban, és a Szentlélek körülöleli ezt az egységet. 

„Azon a napon megtudjátok, hogy én az Atyámban vagyok, ti énbennem, én pedig tibennetek.” (Jn 14:20)

Bár a templomban igen hideg volt, mégis szent tűz járt minden nyitott szívet. Dicsőség Neked Istenünk, hogy mindig elkápráztatsz minket, és újra és újra meghódítod a szívünket.

Barankai-Erős Kata

Képek a szolgálatainkról: ITT







Megjegyzések